5. Робота зі змістом. Відповідаємо на запитання (усно).
6. Прослухати аудіокнигу "Перша подорож на Місяць".
7. Переказуємо твір та аналізуємо його за допомогою запитань.
8. Домашнє завдання.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку:"«Пані Метелиця». Зіставлення образів героїнь казки. Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості".
1. Повторення змісту казки.
2. Зіставлення образів героїнь казки.
3. Словникова робота.
4. Творча робота.
5. Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.
6. Домашнє завдання: скласти сенкан до слів "Падчірка", "Рідна донька".
5 клас Зарубіжна література Тема уроку:"Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Ґрімм для розвитку європейської культури".
1. Подивитися освітній відеоролик про братів Грімм.
2. Значення діяльності братів Ґрімм для розвитку європейської культури.
3. Знайомство з казкою.
4. Словникова робота.
5. Прослухати аудіоказку "Пані Метелиця".
6. Складаємо план казки.
7. Перевірка засвоєння змісту казки.
8. Домашнє завдання: по підручнику прочитати с. 29-37, переказувати казку.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку:"ПЧ 1. Індійська народна казка «Фарбований шакал»".
1. Що ми знаємо про країну?
2. Словникова робота.
3. Прослухати аудіоказку "Фарбований шакал".
4. Робота з текстом твору.
5. Домашнє завдання: скласти план казки, записати його до зошита.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку:"РМ (п) №1 Створення власного письмового висловлення про вчинок персонажа ".
1. Тема письмового висловлення.
2. План твору.
3. Написати власне висловлювання про вчинки Момотаро.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку: "«Момотаро, або Хлопчик-Персик». Національний колорит японських казок".
1. Робота над змістом казки:
- з якими героями ми ознайомлюємося на початку казки? - за яких обставин у їхній родині з’являється Хлопчик-Персик? - яке ім’я він отримує? - яким рішенням одного дня здивував Момотаро своїх батьків? - які подарунки отримав хлопець від діда і баби? - кого із своїх супутників Момотаро зустрів першим? - що попросив собака у хлопця? - кого Момотаро з собакою зустріли у перед гір’ї? - що попросив фазан? - де друзі зустрілися з мавпою? - хто зустрів відчайдухів на Острові Чудовиськ? - чим закінчився поєдинок?
2. Складання плану
1.Самотні дід і баба.
2.Хлопчик із персика.
3.Юнак вирушає підкоряти Острів Чудовиськ.
4.Слуги Мамотаро.
5.Перемога над чудовиськами. 6. Винагорода героя.
3. Аналіз японської казки "Момотаро, або Хлопчик-Персик".
Тема: відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро та перемога добра над злом. Ідея: своїми вчинками Момотаро втілює віковічні цінності японського народу. Жанр: героїчна казка.
4. Виконати завдання.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку: "Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Теми дружби, сміливості, зв’язку з природою в казці".
1. Опрацювати інформаційні картки.
2. Прослухати аудіокнигу "Момотаро, або Хлопчик-Персик".
3.
4. По підручнику прочитати с. 20-25.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку: "Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність".
1. Словникова робота.
2. Опрацювати інформаційні картки.
3. Переглянути освітній відеоролик "Казки, види казок, особливості".
4. По підручнику прочитати с. 13-17.
5 клас Зарубіжна література Тема уроку: "Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книги".
1. Словникова робота.
Література— це мистецтво слова.
Світова́література— сукупність літератур усіх народів світу від давнини до сьогодення. Національна література— сукупність літератур одного окремого народу за час існування.
Зарубіжна література— сукупність літератур усіх народів світу від давнини до сьогодення окрім власної національної літератури.
Переглядове читання — це швидкий перегляд тексту, виявлення в ньому ключових слів або фактів.
Ознайомлювальне читаннявикористовують тоді, коли необхідно зрозуміти головну думку, тобто це читання, спрямоване на усвідомлення загального смислу прочитаного.
Вдумливе читанняпередбачає проникнення в глибини тексту, розуміння головної й другорядної інформації, значень слів, деталей тощо.
За способами читання є: мовчазне, вголос. За кількістю осіб: індивідуальне, парне, колективне.
5. Опрацювати інформаційні картки.
6. Перегляд відеоролику "Роль книги у третьому тисячолітті".
7. Літературна гра "Впізнай казку".
8. Обов'язково!
Прочитати матеріал підручника с.7-11 "Роль книжки у літературі третього тисячоліття".
Дослідження.
Здійсніть опитування: які книжки читають ваші однолітки і що читали дорослі люди з кола ваших знайомих у вашому віці? Порівняйте. Запишіть у дві колонки:
Немає коментарів:
Дописати коментар